piątek, 24 lipca 2015

Odpoczynek / Relax

Od jutra zaczynam urlop! Ha! Nie mogę się doczekać :) a tymczasem postanowiłam Wam pokazać zdjęcia z ostatniej wizyty u moich rodziców. Pełno inspiracji na kolorowe śniadania, pyszne obiady i zdrowe przekąski. Uwielbiam to uczucie gdy jeszcze przed śniadaniem mogę wyjść (w piżamie) na podwórko, wygłaskać psa i poskubać maliny prosto z krzaczka! Już jutro znów TAM będę i cieszy mnie to niezmiernie. Co prawda nie zawsze tak było, pamiętam jak rodzice powiedzieli mi, że kupili dom na wsi... delikatnie mówiąc nie byłam zadowolona, jeszcze wtedy z nimi mieszkałam i nie chciałam się wyprowadzać z mojego ukochanego miasta. Teraz mieszkam w większym mieście i te wyjazdy do rodziców są dla mnie dosłownie zbawienne, cisza, spokój, wszystko płynie jakby zupełnie innym tempem. W ciągu dnia nawet nie zdarza mi się spojrzeć na zegarek, co na co dzień robię nagminnie :) W planach urlopowych mam także odwiedziny w innych mazurskich i powiślańskich miejscach, postaram się zdawać Wam relację na bieżąco :) A Was co najbardziej relaksuje? Jak lubicie wypoczywać? Aktywnie? Leniwie? A może w kuchni? Zapraszam do dyskusji na ten przyjemny temat :)

Mięta

Czereśnie

Mój Junior :)

Maliny i kwiatki :) koło tych kwiatków rósł rumianek, ale jak robiłam zdjęcie to był już po przekwitnięciu ;) zapomniałam nazwy kwiatków, ale są bardzo podobne do rumianku, oczywiście oprócz charakterystycznego zapachu :)




Ściskam, Ewa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz